alkisah bm.co

This is the excerpt for your very first post.

“jom kita buat page nak?!”

Aku mengurut dagu. Ada bernas juga apa yang dicadangkan oleh kawan aku tu. Jadi, aku setuju sahaja. Kawan aku itu pun terus buat apa yang patut. Set up nama lah, profile picture semua dan bila dah settle, kawan aku ni jadikan kami admin untuk post randomness dekat page tersebut.

Alhamdulillah, follower masa tu adalah dalam seratus lebih.

cop, cop.

Masuk empat tahun kami dalam tu. Tak adalah aktif sangat kami ni. dan sekarang dah tukar nama. Ingat nak start balik.

Thanks, support.

 

 

Author: bicararemajaco

remaja akhir zaman.

Leave a Reply

